Home / Help
Help
 Veelgestelde vragen  Levering: hoe werkt het?  Bestellen: Hoe werkt het?
 Retourzendingen  Privacy & Security  E-commerce label
   
Op deze pagina vind je alle informatie terug over hoe je de site gebruikt, hoe je bestelt bij Originele Geschenken, ons persoonlijk kunt aanspreken, een account aanmaakt, je order opvolgt, en last-but-not-least, wat wij doen om jouw privacy te beschermen.
chat
Chat met onze klantenservice
via de 'live help facility'...
Op dit ogenblik van het jaar kan het uitzonderlijk druk zijn op onze 'live help facility'. Krijg snel een duidelijk antwoord op je vragen via e-mail. We antwoorden razendsnel en kunnen meestal in één mailtje je vragen beantwoorden. Hieronder vind je een kort lijstje terug van de ons meest gestelde vragen:
Waar is mijn order nu?
  • Als je order bij ons vertrokken is met Taxipost, vind je op je mail 'bevestiging van verzending' je 'EOL-nummer' terug. Met dit nummer kan je opvolgen waar je bestelling zich bevindt.
  • Als je je 'EOL-nummer' (verzendingsnummer) niet kent, klik hier om ons te mailen
Wil je meer weten van een product op onze site?
  • Voor extra productinformatie die niet op de product pagina vermeld staat, klik hier.
  • Wil je weten wanneer jouw bestelling (indien niet op voorraad) binnenkomt bij ons, klik hier.
Als je een probleem hebt die niet opgelost wordt via onze 'Help pagina', aarzel dan niet ons even op te bellen via (T) +32 (0)56.21.25.20. We zijn er voor jou!
FAQ Hoe bizar het nu ook mag lijken, veel van de vragen die je kan hebben zijn waarschijnlijk al gesteld en door ons beantwoord. Een help-pagina is weliswaar nooit perfect, dus als je suggesties hebt of extra vragen die we kunnen beantwoorden, let us know...
Bestellen
  • How to order - Producten uitkiezen en betalen
  • Pricing Policy - Eerlijke prijzen
  • Levering - Kostprijs en termijn
  • Retour/garantie - Wat nu?
Levering We werken voor de levering met taxipost. Dit houdt in dat je geschenkje binnen de 24u bij jou afgeleverd wordt nà verzending.

Klik hier voor meer uitleg...

Klantenservice Klantentevredenheid is elke dag opnieuw ons ultiem streven. Wij ver-kopen geschenkjes en dat moet àltijd een leuke ervaring zijn... We zijn er om jou te helpen waar mogelijk! Klik hier voor direct contact.
Prvacy / Security
  • Privacy Policy / Security - Hoe we jou beschermen
  • Email voorkeuren - Hoe we jou contacteren
  • Algemene voorwaarden - 'The legal stuff'
E-commerce label In het landschap van het internet, lopen ook heel wat rare kwasten rond... Mensen met minder goede bedoelingen die zich makkelijk kunnen wegsteken in het World Wide Web. Maar eerlijke mensen zoals wij, die het goed menen en dat kunnen bewijzen, elke dag opnieuw, krijgen een E-commerce label.